Friday, May 18, 2012

WWW Online Filme: Liam Neeson, geamănul lui Ralph Fiennes?

Liam Neeson este un actor suficient de celebru încât să fie uşor de recunoscut în călătoriile sale prin toată lumea, însă fizicul său îl apropie foarte mult de un alt nume remarcabil al Cetăţii Filmului, Ralph Fiennes, cu care, mărturiseşte el pentru The Daily Telegraph, a fost adesea confundat.

Cei doi actori joacă împreună în Wrath of the Titans, iar Neeson mărturiseşte că asemănarea fizică dintre el şi Fiennes l-a pus adesea în situaţii neaşteptate: „Mă aflam la un moment dat în Patagonia, Argentina, unde mă dusesem la pescuit, iar o femeie a venit la mine şi mi-a spus, ‘Oh, Dumnezeule, Red Dragon! Aţi fost grozav în filmul acela!’”.

„Am fost felicitat şi pentru prestaţia ’mea’ din Hamlet, de pe Broadway, acum 14 ani! Dar şi Ralph este adesea confundat cu mine. Parcă am fi fraţi!”, adaugă actorul.

El a dezvăluit publicaţiei britanice că a şi semnat autografe în numele lui Fiennes, pentru că nu a avut inima să dezamăgească fanii care i se adresau.

„Odată, eu şi soţia mea, Natasha Richardson, ne plimbam prin Plaza Athénée, minunatul hotel din Paris, când s-a apropiat de noi un cuplu şi a spus: ’Ne scuzaţi, eu şi soţul eu suntem din America’. Doamna a apucat un frumos meniu de ceai şi mi s-a adresat: ’Sunteţi drăguţ să ne daţi un autograf aici?’. Cu foarte mare plăcere, i-am răspuns. Şi, când eram gata să semnez, a adăugat: ‚V-am admirat nespus în The English Patient’. Aşa că i-am dat autograful”, a spus actorul. „Nu am vrut să-i curm entuziasmul”, a adăugat el.

No comments:

Post a Comment